:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Tuesday, April 19, 2011

mY 101 WisHes~!!!

hye semua~

sorry ye..lama sangat tak update blog...sebab lately agak bizi dengan kerja-kerja luar...dan hari ini *setelah tertangguh lebih 2minggu* akhirnya aku berjaya siapkan 101 impianku...semuanya aku letakkan dalam blog aLL aBouT mY dReaMs...sebenarnya, ada orang bagitau aku...kalau kita sendiri tak mampu dan tak upaya untuk mempunyai impian, macam mana kita boleh berupaya untuk berjaya..???

mungkin kalau korang baca impian-impian aku ni, ada antara korang yang akan ketawa...mungkin jugak akan ada yang mencebik..atau mungkin jugak ada yang menyokong...tapi apa jugak reaksi korang, aku tak kisah....sebab itu semua kan impian aku, bukannya impian korang..hehehe...setiap dari kita punya impian yang berbeza-beza...betul tak...??dan kalau korang ada impian, aku jugak cadangkan korang senaraikan semua impian korang tu...lagi pulak orang kata, hidup akan lebih bermakna kalau kita punya impian...kalau kita rasa terlalu cukup dan selesa dengan apa yang kita ada, di mana kita berada...kita takkan rasa hidup ni sangat menyeronokkan..sebab personally, bagi aku..bila aku rasa tak cukup dengan apa yang aku punya sekarang *tapi bukan bermakna aku tak bersyukur* aku akan rasa ada keseronokan dalam menda-menda yang belum aku cuba, belum aku capai...

so..untuk korang semua...sangat bertuah dan sangat bagus kalau korang punya impian dan mampu senaraikan impian korang tu...untuk itu, aku doakan korang semua akan jadi lebih baik dan lebih berjaya...people who dare to dreams, will dare to achieve...

p/s: ye...salah satu daripada 101 impian aku tu ialah menyiapkan e-novel aku yang ada bersawang dah kat sini...

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?