:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Wednesday, July 29, 2009

salam untuk semua~

saya nak mintak maaf untuk semua yang masih sudi mengunjungi blog saya nie..masih sudi membaca karya2 saya walaupun saya telah mengabaikan blog nie terlalu lama..owh..really sowi...^_^
saya sedang memikirkan kesudahan cerita Erti Sebuah Persahabatan (ESP) walaupun belum sempat meng'upload' lagi ke dalam blog..saya akan upload sikit2..komen dan cadangan akan saya pertimbangkan dalam menyambung setiap entry..jadi harap ada yang sudi memberi komen atau cadangan...
untuk aku skandal, storyline memang da ada..cuma tak berkesempatan lagi melakarkannya di atas kertas dan menterjemahkannya di laman blog..fuh...sengaja nak buat ayat berbunga-bunga..eheheheheh~
jadi dengan ini..saya berikrar akan berusaha meng'upload' entry2 baru untuk dibaca, dikomen atau diberi cadangan oleh semua dengan lebih efisien lagi...macam baca watikah pelantikan pulak...takpe..sekarang ni saya memang tengok workload sangat2...jadik saya akan cuba curi2 masa untuk upload new entry...
sorry for keep you waiting..and thanks a lot sebab sangat be patient dengan saya~

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?