:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Thursday, December 24, 2009

Seni Kaligrafi Khat~

hey all reader...

da lama saya nk post pasal 1 menda ni tapi asyik x kesampaian je..ni dpt masa sket barulah menaip kat depan pc ni...sebenarnya just nak show kan gambar2 kaligrafi khat ni...hasil tangan seorang kawan semasa bekerja di pejabat lama..tangannya memang berseni sungguh...selain daripada kaligrafi khat ni, beliau juga sangat pandai melukis..pernah sekali dia lukis scene tepi pantai atas kanvas, nampak macam gambar yang kita ambil dan edit pula...lukisannya memang hidup....beliau juga pandai melukis potret...disebabkan saya x pandai melukis, maka saya amat cemburu dengan kebolehan beliau...

di sini saya sertakan beberapa keping kaligrafi yang dihasilkan oleh beliau...untuk maklumat lanjut sudilah lawat blog Seni Khat...

 
 
 


wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?