:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Wednesday, February 18, 2009

iDea..idEa...iDEa...

kesibukan betul2 melanda minggu nie..sampai tak sempat nak sambung sume crite2 yang ada..aritu ada ter pk nak wat cerpen..idea ada da dalam pale nih..tapi nak mengarang tu takde masa pulak..

adoyai..minggu nie betul2 menguji kesabaran dan ketabahan..kadang2 ade jugak pk..masa ni berlalu terlalu pantas bila kita memerlukannya..tapi berlalu terlalu lambat masa kita mengharapkan sebaliknya..mungkin masa kita harapkan ia berlalu pantas lebih banyak daripada ia berlalu perlahan..sebab tu, ia berlalu dengan pantas..

hahahaha..da mula da mengarut..ini bermaksud yang otak sebenarnya memerlukan rehat yang cukup sebelum memulakan apa-apa aktiviti yang melibatkannya..heheheh..skang ni tengah survey pakej pelancongan seluruh malaysia..bukan apa, tengah buat persiapan untuk sebulan akan datang..ada apa..??heheheh..boleh dikatakan macam Dua haTi meNjaDi saTu..ataupun SiNguLar tuRns ouT inTo pLuRaL..hehehe..pandai2 la menafsirkannya..

apepun..kena berusaha habis-habisan sehingga akhir bulan ni..sebelum otak, badan dan hati dapat bercuti lama..(walaupun cuma dua minggu kira lama la tu kan??)..heheheheh..

p/s: sekarang ni tengah kering otak..takde idea nak sambung crita..lau ada apa-apa pandangan bulehla kemuka kan ek..??sharing2 sket..org kata sharing is caring..hehehehe



have a nice day to all..and full of luck to me..

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?