:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Friday, April 24, 2009

:: KeNa TaG LaGi ::

Kali nie di'tag' oleh sis yang kiut-miut - aryanna...
pagi ni pun awal pulak datang ofis, so saya layan jela tagged dia ni...

1. nyatakan usia blog anda
usia blog ni ek..erm..tak ingatla..blog nie da lama saya wujudkan tapi masa x selalu ada untuk saya menyinggah..sebab tu kadang2 terbengkalai je..hukhukhuk..kalau ikut 1st entry saya mula pada 23 Disember 2008...agak lama jugak ek..tapi xbanyak menda sangat..sebab another blog saya ialah My hEaRT's TaLkiNg..tu yg kejap kat sana, kejap kat sini...

2. terangkan kenapa anda berblogging
saja suka2..eh..ye ke..??heheheh..saya rasa most of blogger ada sebab yang sama untuk start blogging..nak luahkan apa yang kita rasa secara aman..hehehehe..selebihnya untuk berkongi dengan sape2 yang sudi tentang perasaan, pengalaman, dsb..tp saya hargai sume kawan2 yang sudi follow blog saya..anda sume la inspirasi saya...

3. nyatakan blog pertama yg anda bace
Blog adik saya -> ms. adjie..dia lagi advance drp saya dalam berblogging nih..(adoyai..malu2...)hehehehe

4. letakkan n3 pertama dlm blog anda
entry pertama..??jap saya cari...

"kat common blog aku, aku ada cakap yang hobi aku ialah menulis..so aku saje je create blog ni untuk kongsi ape yang aku suka tu..n hope most of korang yang visit this blog bolehla komen or share ur opinion wif me..


so its a pleasure to share my interest in here..i'm juz a simple girl..wif a simple heart, wif full of words..to share..to learn..and to be remember.. "

5. huraikan entry tersebut
Masa tu mmg tengah blur..then one of friend suggest untuk kongsi apape yang saya ada untuk melegakan perasaan saya yang berserabut..(eh..betulke ayat ni..??)..jadi saya terfikir untuk berkongsi cerita saya dengan semua org..xsemua cerita yg saya tulis adalah rekaan semata2..MeMoiR seoRaNg aKu cthnya adalah cite betul yang telah ditambah, ditolak, didarab, dibahagi utk dikongsi di sini..heheheh..(bocor rahsia lak...)

6. letakkan satu pic yg anda paling suka dlm blog anda.
alamak..nak kena cr lagi...

rupanya cuma ada dua, tiga keping saja gambar yang saya letak dalam blog nie berbanding blog yang satu lagi..hukhukhuk...(sure u all bosan kan..asik nampak huruf saja..)

nampaknya inilah gambar yang paling saya suka..(saya mmg suka makan..*wink*)..ada satu lg yang saya suka iaitu gamba saya ngan hubby tp saja takmo letak kat tag ni..hehehe

7. harapan anda
Harapan..??saya cuma harap dapat berkongsi minat dan pengalaman dengan sape2 saja yang sudi..and saya juga harap kawan2 yang saya dapat masa ber blog nie, akan terus jadi kawan2 saya...

8. pas tag nie pada sape yg anda nk..
sape saya nak tag ye...
kak hanni ramsul
amirah anak pakcik hamid
bidadari cinta
Miss Kira
~zuE_inSan BiAsa+peNconTeNg tEgaR~
aqilah
>dan sesape yg sudi jawab tag ni<

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?