:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Tuesday, May 12, 2009

:: WesTeRn aNyoNe..?? ::


Hari tu, aku xingat bape aribulan..seminggu aku rasa nak makan western..mungkin rezeki, aku ngan hubby diblanje oleh Pak Usu & MakSu makan kat Putrajaya Lake Club..satu2nya boat club yang ada kat Malaysia…da lama da dorang ajak dinner kat situ tapi baru aritu berkesempatan..kat situ, kitorg pulak yang tataw nak pilih menu pe..choices banyak tapi xsumenye menyelerakan pada perut aku..hehehe…


Info sket pasal Putrajaya Lake Club, ada 3 restoran kat sini..Restoran Samudera, Putra Kalsik Café and Restoran Bayu..aritu kitorg makan kat restoran Bayu..setau aku bile weekend especially Sabtu malam Ahad, tempat nie akan penuh sesak ngan pengunjung tempatan & luar Negara..

lastly aku pilih untuk makan lamb chop & hubby aku pilih sirloin steak..yang agak mengecewakan, lamb chop cuma ada satu pilihan sahaja tanpa black pepper sauce..(oh..syahdunye…)..tapi pas tengok sirloin steak black pepper yang dihidangkan kat hubby aku, aku pk xde black pepper sauce pun xpe..sebab dahla kurang pedas, kurang rasa black pepper, kaler pon da macam kuah kacang..siyes beb, aku xtipu..tapi, mungkin citarasa aku yang menyebabkan aku rasa kekurangan tu sebab aku tengok orglen rilek je makan..hehehehe…

sehari lepas tu..disebabkan kempunan nak makan western food..hubby aku bawak sampai ke serdang..pas penat aku buat2 happy (padahal da lapa sangat da..)sampaila kitorg kat satu restoran nie..Chop n Steak…


sangat cantik & sangat menarik..ok..kenangan datang time makan kat Kg Baru dulu..steakhouse yang ada kapal kat tengah2 restoran dia..dulu, MakNgah slalu bawak kitorg mkn kat situ lau balik umah opah kat kg baru..riki2 then dapat tau yang Chop n Steak nie salah satu cawangan dia..hahahaha…memories..memories…

[p/s: WAR..betolla lu cakap kat gua pasal restoran kg baru tu..mahap..gua fail bab hapal2 tempat ni..heheheh…]

Rupanya sekarang ni restoran ni dah makin maju sampai dah ada 4 cawangan termasuk restoran utama kat kampung baru. Ramai orang datang kat restoran ni tambah2 lagi bila hujung minggu. Memang ramai org beb, parking pun payah sket tapi kitorg berjaya dapat tempat duduk..hehehe...
Makanan dia mmg puas hati makan..memang aku akan slalu ajak hubby aku pegi sana..harga boleh dikategorikan murah..yang paling penting sedap..servis pun ok..

aku nie pelik sket..lau makanan murah, sedap tapi servis hampeh mmg aku xmo pegi lagi..nak wat camne kan..??services are always be a highly demand..


So..untuk yang da penah pegi lehla share experiences with others..yang belum pegila try..memang berbaloi..ada satu lagi tempat yang telah menarik hati aku..tapi gambar masih dok dalam Nikon D60, maka tunggu next entry la ek…oh ye..aku ada letak alamat n no phone restoran tu..manala tau kot2 ada yang terfikir nak wat surprise dinner ke, or hang out with frens..

Address :Chop 'n Steak
No. 379, Jalan 18/1,
Taman Sri Serdang,
43400 Serdang,Selangor.
Contact Number :012-447 1639 / 019-335 7373

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?