:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Friday, October 8, 2010

:: aKu sKanDaL 19.1 ::

Suasana sepi sepanjang perjalanan pulang ke Kuala Lumpur. Tisya berkeras mahu memandu sendiri, Aireen yang malas mahu bertekak hanya membiarkan segala tindakan Tisya.

Hampir 3 jam tiada sebarang bentuk bunyian di dalam kereta. Masing-masing membatu, kepala keras macam batu. Sampai satu masa, Aireen tidak tahan lagi dengan kesepian itu.

"Tisya, stop the car now!"

Hampir melompat jantung Tisya apabila Aireen tiba-tiba menjerit. Sepantas itu juga dia memberhentikan kereta di tepi jalan.

"Oi!! Kau ni, terkejut aku tau! Kalau aku sakit jantung ke tadi, agaknya dua-dua kita ni dah jadi arwah tau tak."

Tisya mengurut dadanya yang masih bergelora. Dia benar-benar terkejut dengan reaksi Aireen yang tiba-tiba itu. Aireen yang sedar kesilapannya, menepuk dahi.

"Sorry Tisya. Aku tak boleh tahan lagi kita berdua tak bercakap sepatah apa dari tadi. Aku boleh jadi gila tau."

Mereka berpandangan sesama sendiri. 

"Agaknya aku dah gila. Sebab tu aku tiba-tba menjerit."

Pecah ketawa dua sahabat itu. Masing-masing terlalu memikirkan banyak persoalan sehinggakan tidak sedar tiada sebarang perkataan yang mereka ucapkan sejak bertolak pulang dari kampung Aireen tadi.

"Memang kau dah gila. Kalau apa-apa jadi tadi macamane? Tak sampai ke mana kita tau."

"Sorry lagi sekali ok? Tapi boleh tak kau bagitahu aku kenapa kita kena cepat-cepat balik KL ni?"

Tisya mengeluh perlahan.

"It's about Abang Ean. And Balkisy."


p/s: Sorry untuk semua..n3 kali ni memang buat pendek je..aku kena recover balik semua fail e-novel aku sebab laptop kena curi aritu..so kena buat balik semua..tapi aku akan mula update balik..step by step..thanks sebab masih sabar tunggu n3 ni...XOXO

    2 comments:

    Anonymous said...

    its okey ;]

    Anonymous said...

    xpa ktk tetap setia menanti wlaupun n3 lambat janji ditruskan

    wHaT Do wE LoVe...???

    OuR pReCioUs~!!!

    How`s my pregnancy doing?