:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Tuesday, January 26, 2010

entri yang paling tidak sedap untuk dibaca

TENSEN..!!!!

aku rasa tekanan perasaan yang terlampau arini...lama sangat x menulis kat sini..sebab terlalu sibuk melayan manusia2 yang takde ati ngan perasaan..manusia2 yang rutinnya memijak siapa2 saja kt bawah..semata2 untuk menjulang diri sendiri sentiasa di atas..hebat sangat ke berada di atas..?? kalau dasarnya cuma kepala-kepala macam aku yang kau pijak jejak..???

sungguh...aku rasa macam celaka ari ni..penenang hati aku cuma suami dan rumah kecik aku yang x seberapa..tapi untuk dimamah lebih 6 jam lagi di sini, mungkin aku boleh mati...

sekarang..saat ini...aku betul2 rasa mati.....

*sigh*

2 comments:

mira ;) said...

apasal teruk je bunyinya??
relaks ye need..(^_^)

cik ian@aH Lian~ said...

sabar itu
buahnya manis.
apapun,
semoga bertabah!

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?