:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Friday, January 15, 2010

My aPoLogiEs~!!

salam untuk sesiapa yang sudi singgah di sini...

buat masa sekarang, saya terpaksa men'slow down'kan dulu aktiviti meng'upload' n3 ke dlm blog..sebab saya telah menjadi terlalu busy..mungkin sehingga akhir bulan3 sebelum bersambung semula pada bulan 6 sehingga akhir tahun..tapi saya akan cuba luangkan sedikit masa untuk 'upload' mana2 yang sempat...

sangat2 'sorry'....^_^

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?