:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Thursday, March 4, 2010

:: HaDiaH aNNiVeRsaRy ::

erm..bakal dapat hadiah anniversary yang tidak diduga kali ini...hehehe...but wait...entry kali ni bukan pasal baby ok..kalau dapat baby lagila seronok tahap dewa...tapi anggap saja belum tiba rezeki saya untuk punya cahaya mata buat masa ini...insya Allah...Tuhan tau yang terbaik untuk saya...

apa hadiah yang bakal kami dapat belum rasa nk revealkan di sini..mungkin kena tunggu sampai betul-betul dapat dulu baru boleh tunjuk...bukan apa, takut xjadi..hehehe...cuma hadiah ni memerlukan lebih daripada sekadar berkorban wang ringgit, masa dan tenaga...

lain kali update ok..oh ya...sila lah jangan lupa doakan untuk saya dan suami dikurniakan zuriat...dan untuk doa2 anda semua saya terlebih dahulu ucapkan berjuta2 terima kasih..hanya Allah mampu membalas kebaikan semua...

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?