:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Wednesday, March 31, 2010

NoT WeLL~


baru pulang dari klinik...nampaknya badan saya kalah juga kali ni...dah lama sangat x demam rasanya..minggu ni bermula la episod demam dalam hidup saya ^_^.... daripada hari ahad aritu lagi da mula rasa pening2 + selsema + sakit tekak...kelmarin ngan semalam memang terasa penatnya badan bile selsema and batuk2 ni...

hari ni rasa bersalah pulak sebab makin ramai yg kurang sihat kat ofis ni..atas keprihatinan saya pun pergi ke klinik...punyalah ramai orang yang menunggu giliran...rasa macam nk pitam pun ada (at least boleh check cepat sket..hehehe)...bayangkanla...nombor saya 485, sedangkan masa tu baru lagi nombor 280...ada lebih 200 orang lagi...tapi memikirkan alang2 da sampai, saya pun dudukla menunggu...

nasib baikla ramai juga doktor hari ni...lepas lebih 3 jam menunggu akhirnya nombor saya pun tertera...cepat2 la saya masuk sebab dah tak larat nak tunggu lagi...check dgn doktor dalam 5 minit camtu pun selesai..adoyai...sket punye seksa...lepas amik ubat, hubby pun hantar saya balik ofis...


                                        

ni baru lepas makan ubat...terasa benar kesannya...maklumla lama sangat da xmakan ubat...mengantuk tahap dewa gaban ni...kalaula boleh balik, baring atas katil..peluk bantal comel kat umah tu...alangkah~

tapi berangan jela..sebab sampai sekarang masih lg kt ofis yang sejuk tahap beku ni...update mungkin akan jadi semakin slow sebab I'm really exhausted for the time being...sorry banyak2...

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?