:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Friday, January 16, 2009

:: ceLoTeH-cElotEh ::

:: corat-coret ::

erm..baru-baru aku ada layan lagu Selepas Kau Pergi - La Luna..jumpa lagu ni dalam blog my sis..layan jugak la..hehehe..then satu lagi layan lagu Patiently - Emma Lahana..lagu nie pun jumpa dalam salah satu blog yang aku follow..apepun lagu yang masih mendapat tempat dalam hati aku skang ni tentulah BiLa RaSaKu iNi RaSaMu - keRiSpaTiH..hehehe

takde erti apape pun..juz susunan melodi yang harmoni..dengan lirik yang sangat berseni..buat lagu tu betul2 menarik dan tak jemu didengar..heheheh

nak post n3 baru tak siap lagi..act yang lain tu da ada tp kena edit dulu lau nak paste dalam nih..tu yang malas tu..minggu depan jela buat..hehehe

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?