:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Monday, January 19, 2009

~ eNjOy rEadiNg ~

hye all..
atas recommendation kawan aku, aku diperkenalkan ngan website http://manisnyakenangan.blogspot.com/
ada satu cite best dalam website ni..tajuknya Pergilah Air Mata (PAM)..bile aku baca cite ni, mmg aku akui penulis novel ni mmg berjaya menyentuh banyak ati..bile aku baca komen2 dorang jugak..aku tau yang penulis mmg ada potensi untuk jadi penulis novel yang berjaya..
so sesape yg terasa nak tau ada apa dengan PAM, bolehla visit link kat atas tu..dan aku rasa tak rugi kalau korang layan citer tu..
kak hanni..
kalau akak baca n3 ni saya nak ucapkan thanks a lot..u truly inspiring me..

1 comment:

nurhakim said...

salam writer...
2 bkn blog kak hanni ke???
sy slah srang peminat cte 2..
mmg xrugi lah klau bc..
kt cni sy pn nk promote skt cte danny delaila kt blog kak hanni yg 1 lgi..
pd yg blm bc lgi sy syorkn anda bc cte 2..
mmg btul2 lawak...hihi..
pd writer sy tnggu smbngan smua novel anda..
best...cpt2 smbng n3 tau..

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?