:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Friday, January 23, 2009

TeRcaRi-caRi aRah & TuJuaN...

kembali bertamu di web blog yang kusayangi ini..hehehhe..lepas da setelkan sume menda lehla aku lepak2 jap dalam nie..erm..macam2 yang jadik rupanya dalam nie..

lately aku slalu de prob bile nak wat pape..baru2 nie keja yang datang menimbun wat aku rasa tensen gile..adoyai..tataw le nape..tapi kekadang aku ade gak rasa nak brenti keja..huhuhuh..tapi lau aku brenti keja, aku nak makan pe..??nak kawen lagik..mak ayah aku lagik..sume nak kena masuk akaun tue..huhuhu...nak tanak..kena la aku betahan.. \^_^/ chaiyok2..!!! \^_^/

ape pendapat korang pasal personal loan..??dulu aku rasa baik guna kredit kad drp wat personal loan..tapi bile aku pikir2 balik..baik r amik personal loan daripada pakai kredit kad...kelebihannya (pada pandangan aku la)..lau guna kredit kad, penggunaan tue akan berterusan..tetiap bulan kena bayar utang kredit kad..lau guna personal loan, leh beli sume barang yg perlu n bayar bulan2..da abes loan takleh dahla nak pakai..so penggunaan nya betul2 terhad..hahahaha...teori aku la...

apepun..masing2 ada kelebihan sendiri..aku tengah bosan gile..plus keja yang banyak..n macam2 menda nak kena setel..sebab tu la aku mula melalut dalam nie pulak..adoyai..cian blog aku..sowi ek BuBbLy (nama blog aku nie)..wakakakakakak

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?