:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Wednesday, March 25, 2009

DaN seBeNarNya..

currently listening to this song..so sweet..coz its so simple yet unique..



Yuna (YuNaLiS) nie da lama rupanya terlibat ngan bidang nyanyian..aku je yang baru tau pasal dia..itu pon sebab lagu dia slalu men kat radio..lagu DaN SeBeNaRnYa tula..rasa2nya sesapa yang dengar radio n baca mag sure tau pasai minah tudung nih..memula aku ingat YuNa nie bukan orang kite..tapi rupa2nya dia mmg truly malaysian...(bangga jap neyh as a malaysian..)

dia nih buleh men gitar n piano lagi..lagu2 yang dia nyanyi adalah ciptaan dia sendiri..dan ada jugak yang dia tulis untuk dia punye band..lepas tau sket2 pasai YuNa nie..aku pun try la dengar 2,3 lagu yang dia penah nyanyi..mmg sempoi..tapi lagu2 dia catchy dan sedap didengar..

untuk sesape yang nak layan gak lagu dia nih..lehla visit page nih..



okies..daaa...

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?