:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Thursday, March 10, 2011

aLL TiMe FaVoURiTe....???

hey all~

hari yang agak kesuraman...tapi sakit belakang sudah surut hari ini..mungkin disebabkan kebaik-hatian encik Hasben yang mengurut belakangku semalam..thanks a lot ye darling...hari ni, rasa macam sedap sikit badan ni...


malam tadi, disebabkan kehabisan stok kuaci kegemaran, aku layan la double decker yang perasa udang tu...lama sangat tak makan menda ni...semalam masa pegi k4, ternampak..terus je beli...dulu masa kecik-kecik suka sangat makan ni...

aku makan satu je..satu lagi bagi kat opismate sebelah ni haa...

masa kecik-kecik dulu korang ada tak makanan ringan kegemaran..???aku ada, tapi jarang sangat dapat makan sebab ayah aku memang tak bagi kitorang makan jajan ni...huhuhuh....double decker ni adalah salah satu jajan kegemaran aku masa kecik dulu...ingat lagi iklan dia dengan bas merah dua tingkat tu...hehehe...

ini pun salah satu kegemaran aku jugak ni...

pastu masa kecik-kecik dulu suka sangat makan chewing gum...gambar teddy bear ni aku suka..pembalut dia ada kaler merah, kuning ngan biru...ini pun jarang-jarang dapat makan...kalau jumpa, selalu aku beli terus sekotak macam nak jual kat kedai tu...tapi lately takleh da nak makan banyak-banyak...sebab kandungan gula dia tinggi..kang tak pasal-pasal kena diabetis pulak kang...

ini all time feberet...

korang suka tak makan apollo layer cake ni...??dulu-dulu Tora ngan Ding Dang memang feymes...tapi disebabkan kitorang ni bukanla anak orang yang banyak duit, jarang sangat dapat beli nye..aku paling suka yang pandan je..yang perisa lain-lain aku tak mau makan...tapi apollo layer cake ni selalu la jugak aku curi-curi beli..makan cepat-cepat kat sekolah sebelum balik umah...ada 2 sebab ye...1: sebab adik aku ramai...nanti dorang berebut lak nak menda ni...2: sebab kalau mak ayah aku tau sure kena piat telinga...huhuhu....

sama jugak dengan yang ni...aku cuma makan dairy milk or black forest sahaja..kacang-kacang alergik sket...huhuhuh

dan ini...Cadburry coklat...dulu tem dok hostel, bila nak balik hostel je mulala membodek ayah aku suh belikan ni...ceh~ itulah kelebihan duduk di hostel ye tuan-puan...hehehe...walaupun balik tu sebulan sekali je, tapi merasa la jugak kan makan...hehehe...then bila dapat biasiswa lagila seronok sebab takyah nak membodek ayah pun boleh beli dah...hehehe...aku tak makan coklat yang ada kacang...*apa-apa yang ada kacang pun aku kurang gemar...kecuali kuah kacang di hari raya*


mamee monster...suka yang paket merah ni tapi tak penah makan campur ngan perencah dia tu...

ni jajan yang paling mendapat sambutan di rumah aku...disebabkan kitorang adik-badik ramai...kalau ayah aku bermurah-hati dia akan beli peket besar mamee ni..so, sorang boleh dapat dua bungkus...sampai sekarang pun kitorang akan berebut mamee ni...*walaupun masing-masing da boleh mak-bapak-budak*...kitorang dulu kecik-kecik kalau makan mamee paling sonok bile kuar iklan dia kt tibi tu..sebab kitorang pun mula la ikut mamee monster tu menari-nari sambil makan mamee...kuang kuang kuang....


hanya stoberi hokey~ perisa coklat ai tak layan...

last but not least, keropok rocky berperisa stoberi...hehehe...adik-adik aku suka yang perisa cokelat..tapi aku cuma layan yang perisa stoberi je..ngape..??ntahla...aku selalu sangat beli menda ni...lagi-lagi kalau ada kursus or seminar...penceramah berbuih mulut kat depan, aku berpenuh mulut melayan rocky stoberi ni...hehehe...tapi encik Hasben tak bagi sangat aku makan ni..sebab dia kata, gula tinggi...*ok cayang...makan sket je ek???*

rupanya banyak jugak jajan feberet aku ye..ini tak termasuk lagi segala jenis potato chips tu..kerepek-kerepek lagi...kuaci pulak...huahuahuahua...kadang-kadang bila kitorang adik-badik lepak sesama makan jajan ni mula la keluar cite-cite masa kitorang kecik dulu...mula la nak compare dengan adik bongsu kitorang yang sangat berbeza cara didikannya berbanding kitorang...macam mana bertuahnya dia bila apa yang dia nak, mostly dia dapat...yela, agaknya keluarga kitorang pun da makin senang kan...berbanding dulu...

apepun...aku bertuah dan bersyukur sebab dididik dengan cara aku dididik masa kecik dulu...sebab cara didikan itulah yang menjadikan aku macam mana aku sekarang ni...big thanks to my ayah and emak...big hugs and loves~!!!

MooD :: tak berapa bagus...tapi perlu menceriakan diri..sape lagi nak wat kita senyum kalau bukan diri sendiri...betul...???

No comments:

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?