:: LoVe is in the air ::

oUr PRiDe aNd JoY

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

kLiK saYa uTk TaBuNg BaBy~!!!

:: am sorry all ::

:: am sorry all ::
masih lagi bersawang blog ni kan..lately sume post adalah yang AUTOPUBLISH sahaja..hehehe...sebab hari tu ada masa maka aku auto publishkan sahaja n3 yang ada..bolehla rajin terupdate..but i'll try harder after this ok..THANKS FOR COMING~!!!!!!!!

Monday, March 7, 2011

NeeD a HuG~!!!

hey all~

sorry sangat ye...lately aku just masukkan entry-entry pasal LiFe JoUrNey aku je..itupun kebanyakannya aku copy-pasta daripada blog aku yang satu lagi ---> JoUrNeY oF mY LiFe...aku masih belum berkesempatan meng'upload' e-novel aku kat sini...untuk cerita ESP tu memang aku da rangka da sampai pengakhiran dia..idea tu ada, tapi untuk aku huraikan dalam bentuk penulisan masih belum sempat lagi...untuk aKu sKaNdaL tu memang blur sampai hari ni...aku masih tak dapat membayangkan pengakhiran yang diingini lagi...huhuhu...

untuk MeMoiR tu pun dah ada...tapi kenapala kurang sangat masa nak meng'upload' nye..??dan last skali untuk AnTiQuE BaKeRy kesayangan aku tu...jalan cerita dah ada, pengakhiran ada tapi belum final...cuma penghuraian je yang belum ada...aku cuba ye korang...aku tau, salah satu azam aku tahun ni adalah untuk lebih kerap meng'update' e-novel aku kat sini..aku cuba sehabis baik ye...untuk yang masih jugak sudi menjenguk aku kat sini, sangat bebanyak terima kasih aku ucapkan...korang memang terbaik~!!!

ditambah lagi dengan keja-keja yang semakin banyak kat sini...walaupun boss sudah bertukar tapi apakah malangnya nasib aku...aku tetap berada di bawah tampuk pemerintahan yang sama..malah lebih kejam daripada sebelum ni...dulu, aku terlalu menanti-nantikan penstrukturan semula ni, tapi nampaknya takde langsung perubahan apatah lagi kelebihan untuk aku...aku tengah gigih menyiapkan sebuah monograf dan beberapa kertas kerja sekarang ni...dan aku jugak tengah berhempas-pulas untuk pembentangan yang sepatutnya dibuat oleh officer-officer yang lebih berpengalaman daripada aku...*sigh*


takpela..nak buat camne kan...hidup perlu diteruskan..hari ni, aku sebenarnya kurang sihat...daripada pagi tadi kepala rasa berpusing je...berat semacam rasanya...mungkin kurang rehat, atau kurang kalsium ataupun kurang vitamin...entahla, aku pun tak pasti...yang aku tau, aku harap dapat sampai cepat ke rumah dan aku nak baring-baring...saje merehatkan badan....

encik Hasben..i need a hug..just to make me feeling better~

2 comments:

Orkid Edyliyne said...

akak perlu rehatlah tu...
rehat banyak2 ye...
(n_n)

Mami Naufal said...

yela orked..tak dan nak rehat lagi sbb keja masih banyak..lg pulak risau sbb blog tak ber'update'..huhuhu...tq anyway ^_^

wHaT Do wE LoVe...???

OuR pReCioUs~!!!

How`s my pregnancy doing?